Sjukling i vintertid

Har varit hemma från jobbet hela veckan. Skulle bara ha jobbat tre dagar denna veckan men ändå.. Är på bättringsväg nu men jag känner att jag verkligen vill vila ut mig ordentligt så att jag inte blir sjuk lika fort igen. Vet att vinterkräksjukan är igång och är jag nersatt när jag ger mig ut bland folk igen så är risken större att jag får denna. Sen har vi ju palliativa på jobbet igen som är väldigt infektionskänsliga, så jag håller mig hemma i morgon med. Har lyckats plugga lite idag i alla fall! Pluspoäng :) Tänkte slänga upp lite bilder från när jag var ute och red Cryddan i måndags :) (precis innan jag blev sjuk.. hrmf..)





Har fått snö på örat! :O

Kommentarer
Postat av: Ellinor

vilka fiiina bilder :) :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback