Onsdag

Var i skolan igår för sista gången i år. Hade grupptentamen på allt vi har läst hela hösten. Satt och pluggade lite kvällen innan och tyckte inte alls att jag kunde något. Men när vi väl satt där så kändes den ganska bra :) Är ganska så säker på att vår grupp fick godkänt, och jag var ju inte den som kunde minst i gruppen. Så det kändes bra :) Nu är det bara att vänta på domen. Har även skickat in kompletteringar i dag som jag hade på två arbeten. Var lite grejer som jag inte hade fått med som jag var tvungen att tillägga. Så nu har jag inget som har med skola och göra framför mig förrän den 24:de januari. Så sköönt! Eller aa.. Jag är ju hellre i skolan än att jobba, för skolan är ju ganska så rolig :) Men plugget hemma ska bli skönt att slippa några veckor.

Nu är det bara två dagar kvar till helg. På fredag ska vi ut och käka med jobbet och på lördag blir det troligtvis utgång med tjejerna :) Blir nog en bra helg! Ha de gott mina vänner :) Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback