Messy thursday

Måste säga att dagen har varit lite rörig.. Den börjar med hotellfrukost med brudarna, super mysigt och GOTT! Ont i magen. Haha. Sen ringer Sandra och säger att hon har dåligt nyheter. Tankar bildas, mormor, morfar, farmor? Hjärtinfarkt? Stroke? Sen visar det sig att mamma och pappa har haft inbrott igår på eftermiddagen. Mamma har blivit av med alla sina fina smycken som är tillsammans är värda några tusenlappar, blivit av med pass, bankdosor osv. Så obehagligt! Ska man inte längre känna sig trygg i sitt eget hem? Blir så otroligt förbannad på att folk bara kan med.. Idioter! Nåväl, man får tänka att det kunde vart värre! Värre saker har och kunde ha hänt.

Sen åkte jag ut till stallet, Cryddan var på bra humör och det blev en liten ridtur. Jag tycker bara mer och mer om den hästen! Drömde för ett tag sedan att Therese skulle sälja henne och att jag blev jätte ledsen.. Jag känner nu att det skulle jag verkligen bli på riktigt med om det skulle hända. Hon är en riktig "Sofia-häst". Åhh vad jag tycker om henne ♥ Ska ut och mysa med henne imorgon med!

Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt. Tanken inför helgen har egentligen varit att jag ska vara hemma själv, åka till jobbet på lördag, hem och byta om, åka till Tokared, sen hem och sova, jobba på söndag igen, sen hem emellan göra mig iordning, jobba andra turen och sen åka direkt till Emmelie. Mamma har sagt att jag gärna får vara hos dem men jag har känt att det har varit onödigt eftersom jag ändå måste jobba osv. Men nu kände jag att jag faktiskt vill hem dit.. Jag vill inte sitta hemma själv imorgon kväll. Så det blir istället Månsarp, upp och jobba på lördag, åka till Tokared, tillbaka till Månsarp, upp och jobba på söndag och sen hem o göra sig iordning osv. Blir nog en bra helg! Känns som jag är den enda i hela världen som jobbar denna jul.. Så är det ju självklart inte, men känns lite så. Haha. Men men det ska nog gå bra!

Ha det gott mina vänner!
Pussar och kramar på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback