Lovely monday

Jag älskar att vara ledig på måndagar! Så underbart :) Önskar jag var ledig varje måndag. Det är ju på tal om på jobbet att vi kanske ska börja med "tvättstugeschema" vilket innebär att man lägger sitt schema själv typ från vecka till vecka. Då ska jag försöka lägga mig lediga många måndagar ;) Nu så ska jag i alla fall snart traska neråt stan och köra 45 minuters Zumba. Sen blir det en sväng på staden! Kan ni fatta att det är julafton på lördag? Det finns inte i min värld! Har inte haft någon som helst julstämning iår. Hade jag nog visserligen inte förra året heller men ändå. I helgen blir det jobba, till 14.15 på julafton och delat på juldagen. Pengar rullar in! Sen på juldagen blir det en galen utgång med mina fina vänner :) Ha en bra vecka kompisar Vi hörs, pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback