Tisdagkväll

God kväll! Sitter här i min lilla lägenhet med tända ljus och en kopp te :) Har lite sovmorgon imorgon innan en låång jobbdag. Skönt, då kan man mysa lite extra framför tvn nu ikväll :)

Är väldigt mycket Marykay som snurrar i mitt huvud nu! Vi har precis börjat ett nytt år på Marykay och jag vill verkligen komma igång med mitt säljande nu. Jag tycker ju att det är så himla roligt när jag väl är igång :) För en super start ska jag försöka få ihop 10 klasser i hela september månad. Har två stycken bokade! Får se om jag har några snälla vänner som kan ställa upp att ha någon med :) Även om jag får många nej så ska jag verkligen försöka att inte ge upp! Nej, ska inte få mig att bli nere, jag ska kämpa vidare! Hade varit så grymt kul att klara bli stjärna och klara Safir det här kvartalet. På torsdag åker vi på semenariet i Göteborg! Ska bli såå roligt att komma iväg lite och få lyssna på inspirerande människor och se folk uppmärksammas med diamant ringar och rosa bilar :)

Mitt nya liv.. Joo det går faktiskt ganska så bra ändå tycker jag! Tränade två dagar förra veckan, och idag har jag varit på ett svettigt Bodyjam pass. Har cyklat till och från gymmet idag, en dag förra veckan skulle jag hem till Emmelie på lite myskväll (hon bor på liljeholmen, jag bor på torpa) så cyklade jag även dit och hem. Så det är jag ganska så stolt över faktiskt :) Mycket mer har jag nog inte att berätta just nu!

Jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera! Hehe. Avslutar med att lägga upp några roliga bilder som har tagits på min cam på datorn!




HAHAHA! Hoppas dessa bilder förgyllde någons kväll med ett skratt! Eller åtminstonde ett litet flin. Haha :) Ha det toppen bra tills vi hörs nästa gång :)
Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback