Update

Semestern är nu över! Tydligen har bloggen haft semester också, men det ska det nog bli ändring på. Semestern har bara svischat förbi, har vart full rulle hela tiden. Veckan i Turkiet var riktigt riktigt bra! Helt underbar :) Finns inget som bra som att komma bort från Sverige och allt som har med hemma och göra. Resan bestod av sol och bad och massa dans på kvällarna, som sagt - underbart!





Sen vi kom hem har jag vart på dåligt humör mer eller mindre hela tiden.. Har kommit och gått i ständiga vågor, eller något.. Jaja, i alla fall veckan där på drog vi, ett tjejgäng ner till Halmstad och Tylösand. Hade super kul :) Massa party! Sen hem några dagar och sen så drog jag Lizah Ruttan Joel och Danne ner till husvagnen i Varberg. Hängt i husvagnen och spelat spel, minigolf, badat i havet och provat på utelivet i Varberg. En rolig och mys helg det med :)

Imorgon är det dags att börja jobba igen. Känns faktiskt riktigt skönt! (det kommer jag säkerligen ångra att jag sa igår) Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen, är så trött på allt som har med festande att göra. Ska göra ett tappert försök att ta tag i träningen igen, var alldeles för länge sen sist! Så har bokat in mig på Bodyjam imorgon och Indoorwalking på onsdag. Se om det kan få mig på bättre humör! Vet inte riktigt varför det har blivit på detta viset. Men det går nog över :) Nästa helg kommer ju troligtvis några danska pojkar hit och hälsar på som jag och Johanna träffade i Turkiet. Blir nog skoj :)

Ha det bra så hörs vi, pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback