Torsdag

Kunde verkligen inte somna igårkväll.. Var typ, nervös inför min första jobbdag! Haha, fråga mig inte varför. Men det gick bra! Känns skönt att vara igång igen :) Kul att träffa arbetskamraterna med. Kom hem för en liten stund sen. Bäddade sängen min, och plockade upp allt som låg på golvet och la det på dess rätta plats! Kanske skulle göra det till en liten rutin? Det första jag ska göra när jag kommer hem är att plocka undan och iordning :) Allt känns så mycket bättre och roligare när man har fint runt omkring sig.

Är sugen på något nytt till lägenheten.. Ska köpa nytt soffbord, det har jag redan bestämt vilket jag ska ha men jag vet inte när jag ska köpa det, men snart :) Skulle vilja ha något mer nytt "piff". Kanske något nytt att sätta på tv bänken eller hyllan över? Något nytt i fönstret? Något nytt i köket? Hmm.. Någon som har något tips? :)

Funderar på att beställa hem dessa söta tavlor till mitt kök :)

 

De skulle passa bra till mina gardiner jag har i köket nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback