Regniga tisdag

Ja vad ska jag säga.. Var i väg på Mary kay semenariet tors-lör förra veckan! Var så himla roligt! Lyssnade på min inspirierande Mary kay damer som har lyckats riktigt bra och kommit riktigt långt i företaget. Fick se när otroligt fina priser delades ut, diamant ringar, nya rosa bilar, resor osv osv. Har verkligen haft en toppen helg, och jag kan utan att överdriva säga att jag verkligen jobbar på världens bästa företag! Har gått klart min make up utbildning med, även det känns riktigt bra. Så nu är det bara att jobba på :)

Börjar bli lite krasslig.. Right on time! Har ju vart frisk ganska så länge nu, några veckor i alla fall.. Så det är som det brukar vara! Men men, jag ska inte gräva ner mig för det utan jag kör på ändå :) Nästa vecka påbörjar jag en undersköterska utbildning, som jag får läsa på arbetstid. Varannan tisdag! Ska bli lite spännande faktiskt :) Kul att det händer något annorlunda.

Nu så ska jag snart träffa min Johanna en sväng ♥
Ha det gott, ska försöka bättra mig med uppdateringen ;)
Pussar och kramar på er ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback