Måndag!

Jaha, ny vecka nya tag! Är det inte så vi brukar säga?! Började den här veckan precis med det. Har nyss kommit ur duschen efter att ha varit på gymmet en sväng. Det har resulterat i att jag nu har sådär härligt ont i höfterna som man brukar ha efter en sväng på löpbandet. Mitt nya liv innebär gym MINST en gång i veckan, gärna två eller tre. Försöka undvika läsk, bara käka chips och godis på helgerna, äta mer grönsaker och dricka ett glas c-vitamin om dagen, gå eller ta cykeln när jag ska någonstans inom stan. De här målen har jag satt upp för många gånger för att jag ska kunna räkna, men vi försöker igen!

Helgen har vart toppen! Hade ju några danska drenger på besök :) Käkade god mat på piren och därefter en galen utgång :) Super roligt! Sen låg jag i soffan större delen av dagen igår. Jobbade i lördags på dagen, var en som ville byta. Det betyder att jag denna veckan endast kommer att jobba tis, ons, sön! Så ska nog hinna med en hel del annat med :) Kanske kan klämma in en sväng till stallet? Var ganska så längesen nu.

Ikväll blir det i alla fall Mary kay möte, ska nu under tre måndagar ha utbildning inom make up. Som jag har väntat på detta! Ska bli så himla roligt :) Jaa, det var väl ungefär det jag hade och säga just nu. Pussokram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback