Attitude

Tror jag måste ändra på min attityd lite! Jag måste sluta gå runt och tänka att jag är på dåligt humör, att jag mår dåligt och är sur och ledsen osv. För då blir man ju atomatiskt det..? Jag måste tänka tänka mer positivt, så kommer jag må mycket bättre! Istället för att ha ångest över jobbet, så måste jag försöka tänka att det ska bli roligt att komma tillbaka och få träffa alla. Saknar vissa av mina gamla lite! Nu har jag luggit i soffan hela dagen i mjukiskläder och glasögon och bara latat mig. Mary kay mötet igår var fantastiskt! Fick tips både om min Mary kay säljande och även till mig själv som kvinna, människa. Underbart! Jag älskar mitt Mary kay och nu har jag bestämt mig för att verkligen lägga fokus på det som får mig att må bra. Jag ska lägga fokus på Marykay, träningen, spendera så mycket tid som möjligt med min familj och såklart mina vänner! Sen får vi se om jag hinner med stallet lite emellan åt, vilket också får mig att må otroligt bra :) Så länge det inte är några måsten!

Pussokram från en glad och riktigt grym tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback