Torsdagkväll

Har verkligen en riktigt bra träningsvecka! I söndags blev det en sväng på gymmet, sen i tisdags var det en sväng runt munkis på förmiddagen sen ett svettigt Bodyjam pass på kväll (riktigt j*vla roligt!!), idag har jag vart på ett Bodybalance pass och på lördag hoppas jag att vädret är tillräckligt bra för en ridtur. Hurtig jag är va? Man får passa på när inte förkylningar och annat är i vägen.

Vill försöka få in lite fler hudvårdsklasser! Blir förhoppningsvis en nästa vecka i alla fall. Känns som om att jag har en del som gärna vill ha klass men att det liksom inte passar just nu. Känns lite svårt nu i början, men tror det kommer rulla på bättre när man har skaffat sig en liten kundkrets :) Vill liksom inte bli för tjatig och tvinga mina kompisar att ha massa klasser.. Haha!

Nu så ligger jag i soffan under en filt och med lite tända ljus i lägenheten. Men förflyttar mig nog snart till sängen. Är tröttis såhär efter tränigen! Imorgon blir det att gå på utbildning här i stan hela förmiddagen, så blir nog en ganska lugn jobbdag. Sen så inviger vi långhelgen (lör, sön, mån) med lite myskväll :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback