Tisdag

Tråkiga tisdag lider mot sitt slut! Dock har den inte vart så farligt tråkigt. Har hunnit med lite av varje; Plockat lite i lägenheten, handlat lite, traskat runt munkis, lagat mat, solat och vart på Bodyjam pass. Så himla roligt är det att gå på jamen! Ger mig själv en klapp på axeln :) Blir nog även ett bodybalance pass på torsdag och ett ridpass på lördag :) I'm on fireeee! Ligger utslagen i soffan nu, har precis ätit mig lite god kvällsmat i form av smootie och skagen mackor. Mumma! Nu ska jag nog fortsätta gotta mig med en kopp te, lite fotbad och satinhands :)

Pussokram på er! ♥


Haha, snygg bild? Fick hem mina två byxdressar idag! Lycka! Dock kommer nog den på bilden användas mest vid mys tillfällen. Himla skön var den i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback