Tabergsmilen

Åhh sikken rolig helg det har varit! Helt sjukt :) I lördags gick vi ju Tabergsmilen. Tog oss sju timmar med alla pauser. Åhh så roligt vi hade! Dock så vart vår placering inte så bra, jag som hade hoppats på top 10 i år igen.. Inte ens top 100 blev vi! Haha. Men vi hade roligt i alla fall :) Slänger upp de få bilderna jag tog!









Sen på kvällen blev det efterfest på Folkets hus i Norrahammar. Alla var verkligen på g, dansade heela natten! Jaa det var verkligen en toppen kväll och dag :) Är så otroligt tacksam för mina fina vänner! Har alltid roligt med er, ni är så otroligt underbara! Så roligt att Elina är hemma hos oss igen med :) ♥

Idag så är jag ledig! Så skönt :) Ska bara ta det lugnt och plocka lite i lägenheten nu. Sen i em ska jag gå bort och hälsa på tjejerna i studion, vi har påsköppethus idag på Mary Kay. Sen så blir det kanske en promenix med Berglöf. Hoppas ni också har haft en bra helg! Pussokram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback