SOL!

Underbara underbara väder!! Åhh så skönt med värme. Våren är definitivt här, nästa hela intar vi maj månad :)

Helgen har vart bra :) Hade en jätte mysig dag igår, började med att jag och Fanny åkte upp till Dummemosse och gick en sväng. Myspys :) Sen åkte vi även förbi Lotta, Månestorp och hästarna. Sen så åkte jag och Sandra ut till Månsarp och käkade hos päronen sen så var vi o hälsade på Emma med pojkvän och fidden :) På kvällen bidde det utgång med förfest hos Emmelie. Mycket trevligt :) Blev en sväng på Olearys och massa dans. Avslutade kvällen med en kyckling tallrik på Chickimama, muuuums :)

Idag har jag slappat massa, vart i stallet och ridit Amadeus igen. Kändes mycket bättre idag, hästarna var lugna och fina :) Nu har jag avslutat kvällen med lite fotbad och prövat lite nyheter från Mary Kay.


Nu blir det massa jobb i veckan. Är ledig tisdag sen jobba jag kväll onsdag torsdag. Det är bara att kämpa på! Ha de gott mina vänner :) Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback