Onsdag

Hejsvejs! Det är ju verkligen helt sjukt vad vädret påverkar ens humör..? Idag är det grått och trist, ser ut som himmeln ska falla ner när som helst. Jobb står på schemat, 12.30-21.00! Sån kanon dag är det i dag, verkligen. Men men, det ska nog gå bra. Imorgon jobbar jag bara 07.30-13.30, sen så är jag ledig fre-sön. Så jag ska faktiskt inte klaga :) Verkar bli lite partaj nu igen, tors och lör om man pallar trycket så att säga. Får väl se lite, men umgås med vännerna ska jag i alla fall :) Nu så ska jag väl fräscha till mig lite sen så är det snart dags att dra sig ut mot buschen.



Lilla Kjellebanan hårar ner som sjutton här! Inte alls kul.. Har också blivit lite småhål i mitt överkast :( Typiskt.. Har ju soffan täckt med filtar o grejer så den har klarat sig men inte överkastet. Hohojaja. Och här ska han bo i en och en halv vecka till. Joo visst är det lite mysigt men att skaffa katt själv efter detta känns inte aktuellt. Haha. Ha en bra dag vänner! Pussokram♥

Kommentarer
Postat av: Vilda

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback