Min lediga tisdag

Japp, den här veckan är tisdag min ledig dag! Jag klagar inte. Vaknade upp på ganska dåligt humör, min allergi is killing me this year. Usch vad jag snorar och kilar i halsen. Med allergitablett blir det dock lite bättre. Nu har jag lyssnat på massa bra musik och städat lägenheten! GUD SÅ SKÖNT! Bort med massa katthår och kattsand. Så nu är jag på bättre humör :) Kommer väl få köra igenom lägenheten någon dag nästa vecka med när Kjelle har åkt. Visst det är mysigt med en liten katt hemma, men det ska bli skönt när han åker hem igen. På söndag tror jag det är.. Är troligtvis allergisk mot honom med.

Då jobbar man kvällen imon 12.00-21-00, sen skulle jag egentligen jobbat kvällen på torsdag med men det blir dag istället, 07.30-14.30. Planeringen messade nyss, kan man så ställer man ju upp :) Sen blir det jobb på fredag med till 16.00 sen direkt ut till stallet därefter :) Helgen är jag ledig, har en facial inbokad på lördag (Yeey :D) annars har jag inga planer över huvudtaget. Vi tar den här helgen som den kommer :) Nu så ska jag nog hoppa in i duschen sen laga mig lite mat. Ikväll blir det fika med tjejerna :) ♥


Förfesten efter milen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback