Lördag

Åhh så skönt med helg! Är riktigt stolt över mig själv att jag har jobbat trotts en jobbig förkylning som har hängt över mig. Nästa vecka jobbar jag 6 dagar! Kämpa kämpa :) Jobbade till 16.00 igår, sen så åkte jag ut till stallet och red en sväng. Måste bara fråga, finns det något underbarare än att vara i stallet? Jag tror nästan inte det! Skuttade lite med Cryddisen med, åhh så roligt det är! Lovin it :)

Nu håller jag på o tvättar och funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Verkar som om att det blir parmiddag + Fia..? Patetisk jag känner mig. Men med mina fina vänner så blir det nog en bra kväll i alla fall :) Lite käk, vin och mys :) Kanske en sväng på piren? Vi får se :)

Så vad ska jag ha på mig ikväll?? Trivs så himla bra i min zebra randiga top, men vill inte ha jeans nu. Känns lite tråkigt.. Så vad ska jag ha på mig? Hjäääälp!


Gammal bild på mig och Calibra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback