Fredagkväll

Är riktigt uppe i varv! Imorgon väntas Tabergsmilen och det känns som alla vi tjejer har lite smått panik över att man ska få med sig allt man behöver. Både till milen och tills efteråt. Vi kommer nämligen göra oss i ordning ute i Taberg och sen gå på milens efterfest i Norrahammar. Kommer nog bli en toppen dag :) Är riktigt taggad. Har vart ute o käkat med familjen ikväll med :) Myspys, lilla pappa fyller ju år på söndag och familjens tradition är att vi är ute o käkar när någon fyller år.

Tänkte slänga upp lite bilder på mina tattos som så många har frågat efter :)




Nee nu måste jag försöka varva ner lite så att jag kan lägga mig tidigt och sen vara piggelin imorgon! Pussokram på er ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Åh så bra dom blev!!! :):) JÄTTE FINA:)!!! <3

2011-04-15 @ 22:26:26
Postat av: Lena

WOW! Du har gjort en till??? Men vad står det på ryggen, Sofia? Ha det bra på jobb ikväll! KRAM

2011-04-17 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback