Forget to tell you!

Oj oj oj, kom på att jag har glömt att berätta en jätte viktig sak! I måndags när jag och Jojje var på stan så gick jag in och bokade tatueringstid :D Äntligen, den 14:de april gör jag de två tatueringar som jag sålänge velat göra! Jag ska bygga på min tatuering på magen med en text och så ska jag göra en snöflinga bakom örat, ungefär så här kommer det se ut:




Tror det är Kelly Clarkson på bilden. Någon som är ledig den 14:de som vill hålla mig i handen? Får se om Lizah kanske kan hänka. Är verkligen som en drog att tatuera sig! Undra om jag någonsin kommer få nog?

Älskar verkligen min tatuering på handleden! På magen tycker jag om, men jag hoppas att jag kommer älska den med när jag har byggt på den ytterligare en gång. Förväntasfull!!


Kommentarer
Postat av: lizah

jag hanger pa och haller dig i handen :D hihi! count me in :)

2011-04-03 @ 05:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback