Vecka 37

Jaha, då var vi inne på ny vecka. Den nya veckan börjar jag med att lata mig! Är så otroligt trött idag. Och har dessutom lite huvudvärk.. Förmiddagskaffe hjälpte inte den här gången. Det här är ungefär ända gången på veckan som jag skulle haft tid att träna, men jag orkar inte.. Idag vill jag ladda inför en ny vecka. Men nog ska jag inte ligga i soffan hela dagen för det.

Att göra idag:
- Matlådor inför veckans jobbdagar
- Inköp från systemet
- Följa med Lotta på någon Mary Kay grej

Såå lite har jag att göra ändå. Lite lagom :) Veckans schema på det med!

Måndag: LEDIG
Tisdag: Jobb 12.30-21.00
Onsdag: Jobb 07.30-16.00
Torsdag: Jobb 07.30-15.45. Sen blir det troligtvis en sväng till Club Caj (Klubb Kaj? Stavning?). Har aldrig varit där innan så tänkte att det kan vara värt att pröva kanske :)
Fredag: LEDIG
Lördag: Jobb 07.30-14.00
Söndag: Jobb 07.30-21.00, delat pass!

Så det är ganska fullspäckat denna veckan tycker jag. Känns som om att jag inte gör så mycket annat än att jobba nu förtiden! Men jag är glad att jag har ett jobb.. Så ska försöka att inte klaga för mycket :) Men jag tycker ändå att jag är värd den här dagen att slappa på, efter jobbhelgen och inför en jobbvecka :)

Verkar som att min granne ska flytta. Damn vad fin han har gjort lägenheten! JAG VILL HA DEN! Kolla in den på
hemnet, Junelundsgatan 3. Samtidigt som jag slaviskt följer min kära vän Jojjes jakt på lägenhet i den stora staden Jönköping. Hoppas du hittar något snart :) Om någon ska hyra ut sin lägenhet eller vet någon som ska, feel free to tell mee! Tycker det är superkul att ha alla vänner inne i stan. Det är så mycket lättare på något sätt att träffas nu än vad det var innan.

Nu ska jag hoppa in i duschen och hoppas på att det hjälper mig att vakna till liv lite mer! Taalk to you later! Pussisokramis


En vecka vid havet snart? Jaa tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback