Söndag

Det är snart dags att åka tillbaka till jobbet, men först ett litet blogginlägg. Har nyss kollat klart på Paradise hotel Danmark. En mycket jämn final och spännande final måste jag säga, och personligen så tycker jag att fel par vann. Menmen, inget jag kan göra åt ändå ;) Längtar tills det svenska PH drar igång.

I fredags så blev jag riktigt stolt över mig själv! Jag körde ett hårt gympass. Sprang 4 km på rullbandet, gick 1 km och körde lite mage, rygg och lår/rumpa. Dessutom gick jag till gymmet och gick hem. Åhh vad duktig jag var! Sen så har det varit lugna fredags och lördagskvällar i min kära soffa framför tvn. Har vart lite småhängig det senaste, så bara väntar på att det ska bryta ut och att jag med blir sjuk. Så den här helgen har jag inte varit så social. Men ett skypesamtal gjorde min kväll igår i alla fall! Haha :) Eller aa samtal vet jag inte riktigt om jag kan kallade jag lyssnade eftersom jag inte har någon mic på min dator så fick jag skriva  som svar..! Haha.

Igår den 11 september drog mamma och pappa till New York. De hade klarat sig bra som tur var :) Hihi. Är inte alls avundsjuk på dem! Jag tycker det är mycket roligare att vara hemma i regn rusk och jobb.

Det nya schemat drar igång på måndag. Är ledig imorgon sen så blir det tre låånga arbetsdagar. Troligtvis jobbar jag nästa helg med. Så det är bara att kämpa på! 5 timmar kvar på jobbet idag. Det kommer nog gå snabbt, på kvällarna har vi ju ganska mycket att göra nu ju.

Så snart är det dags att bege sig till Norrahammar igen!
Snaaaark. Hoppas ni andra har haft en toppen helg :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback