Torsdag

Nu så sitter jag här i soffan med datorn i knäet, Sex and the city på tvn och en kopp kaffe. Förmiddagskaffe är något utav det bästa som finns! Har gjort den vanliga rutinen på datorn, först kollat Facebook, sen kolla igenom bloggarna, mailen och om jag har extra tid (läs är uttråkad) som idag så blir det även en sväng in på platsbanken och hemnet. Tycker det är roligt att se vad för lägenheter som ligger ute och vilka pris dem går för. Jämföra lite med min egen liksom :) Hihi. Ska se om jag orkar dra fram damtrasen och damsugarn idag. Det är nog dags men får se om jag orkar :) Hehe. Sen så väntas det jobb 13.45-21.30. Woohoooo, living the dream! Sen går jag 07.30-13.30 imorgon sen är jag ledig i helgen :) Såå skönt! Nästa vecka så är ju tanken att vårt nya schema ska dra igång. Så har ingen aning om hur jag jobbar nästa vecka! Får se om schemat har kommit idag. Jaa mycket mer har jag nog inte att säga just nu. Ha en bra dag! Pussokram♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback