Tisdag

Hej bloggen! Jag har ändrat mig igen..! Nu så vill jag stanna kvar på mitt jobb. Mest för att man har kommit in i personalgruppen så bra nu. Lärt känna alla så väl :) Har även fått ett nytt schema, vilket jag faktiskt är nöjd med. Blev lite längre dagar, men det gör inget! I stället blev det nog någon mer dag ledig. Men vi får se, imorgon kommer det väl komma upp något så att jag vill byta jobb igen. Haha. Hohojaja :)

Nu så har jag i alla fall tagit en varm dusch efter en kall fika med tjejerna :) Kul o se alla igen! Snart så traskar jag bortåt Sandra och kolla på Halv åtta hos mig och säsongstarten av Idol. Mys! Imorgon blir det jobb igen 07.30-13.30. Det var allt jag hade o säga för idag! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback