Tisdag

Sitter här i soffan med en kopp kaffe och laddar inför dagens låånga jobbpass, 12.00-21.00. Det är det segaste jobbpasset som vi har! Menmen, skönt med sovmorgon i alla fall :) Hade en riktigt bra dag på jobbet igår btw! Imorgon är jag ledig. Då blir det troligtvis lunch med mamma och Sandra. Sen så hade jag tänkt att gå vidare mot gymmet och känner lite på det. Var ju ett tag sen nu pga av min förkylning och lathet. Så ska nog ta det lite lugnt men ändå gå dit. Sen på kvällen ska jag följa med Annelie ut till Barnarp för och titta på en häst och även träffa ägaren till hästen. Ska bli roligt :) Sen blir det två jobbdagar till sen är jag ledig på lördag igen. Jobbar söndag-onsdag. Sen ledig torsdag-måndag, och vad gör vi fredag-söndag nästa vecka? Joo då gör vi vår kära huvudstad osäker :D Ska bli kul o komma iväg lite :) En riktigt tjejhelg!

Har fått en liten förälskelse i skjortor (som ni kanske har märkt..?). Är så sugen på att klicka hem någon mer från HM, de är ju så billiga. Den som jag har i vit men tänkte ta en annan färg, tyckte ju om den modellen. Men samtidigt så har jag ju tänkt att verkligen hålla i mina pengar innan vi åker till Stockholm för där kommer det ju gå åt en del pengar, varesej man shoppar eller inte. Jaja, vi får se hur det går med den biten!

Hopp, dags o slänga på sig lite kläder och göra sig iordning. Tänkte sminka mig lite för en gångs skull till jobbet eftersom jag har den tiden på mig idag. Ha en bra dag vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback