Söndag

Inte vara bakis på en ledig söndag, det var längesen det var så! Så är det idag och det känns superbra, men är lite trött ändå faktiskt. Har varit en sväng på a6 idag med Sajje och uträttat lite ärenden. Sajje köpte även en ny dator! Så nu så sitter vi här med varsin dator samtidigt som vi tittar lite på SATC och jag springer upp och ner från tvättstugan.

Fredagen var mycket trevlig med mina damer! Vi har alltid så roligt tillsammans :) Däremot var det som vanligt ute.. Inte jätte roligt! Joo alltså jag hade roligt med tjejerna men tycker inte det har varit så kul på krogen det senaste. I fredags fick vi knappt plats på dansgolvet, det var smockfullt och alla knuffades för att få plats. Haha. Men annars var det en bra kväll :)

Veckan som kommer är fullspäckad med jobb! Måste även hinna träna.. Har inte tränat på hela denna veckan och jag har otroligt dåligt samvete för det.. Usch. Men nu i veckan ska jag ta tag i det. Jag måste! Men oj vad tiden rullade iväg, dags att springa ner till tvättstugan.

Hoppas ni har haft en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback