Mary Kay

Idag är jag lika trött som jag var igår! Hängig och trött i kroppen liksom. Det känns som om att man är på väg att bli sjuk men att det aldrig bryter ut och det är faktiskt ganska jobbigt. Då vill jag nog hellre att det bryter ut, man är sjuk i några dagar och sen blir frisk. I stället för att gå och vänta på att man ska bli sjuk, kanske avvakta med träning och liknanade.

Igår så skulle ju jag och Amanda följa med Lotta på ett Mary Kay möte. Vi visste inte riktigt vad det var men tänkte att varför inte liksom, har inget bättre för mig. Då presenterade dem för oss hur det var att sälja Mary Kay produkter, hur det är att vara hudvårdskonsult. Och det verkade sjuukt roligt och bra måste jag säga! Jag blev riktigt sugen. Men sen så funderar jag ju även på om det verkligen är något för mig? Jag som verkligen inte tycker om att prata inför en grupp, liten som stor, och inte är överdrivet social. Skulle det verkligen gå bra för mig eller skulle det bara kännas jobbigt? Skulle jag hinna och orka? Men jag tror det skulle vara riktigt riktigt bra för mig att göra detta! Lotta sa att hennes självförtroende har stärkts mycket efter att hon har börjat med att sälja, och det fanns även andra tjejer där som alltid har hållt sig mycket i bakgrunden men som nu också börjat ta för sig mer. Jag tror att det skulle vara en riktigt bra utmaning för mig och jag är grymt sugen på att sätta igång. Man verkar få så mycket tillbaka med av dem andra som jobbar med Mary Kay! Sen får man ju inte glömma att man också tjänar lite extra kosing! Jaa jag ska fundera lite till men lockande är det.

 

Så himla bra produkter med måste jag erkänna! 

Vad tror ni? Ska jag börja sälja? Skulle jag få några kunder? :)

Jobba HELA dagen idag känns riktigt tungt måste jag erkänna. Men samtidigt så kommer tiden gå så himla snabbt! Imorgon så ska jag och Sandra gå till Idas skola och rösta. Det har vart så himla svårt vilka man ska välja, men nu har jag i alla fall minskat ner till tre olika som jag tycker ha bra värderingar utefter det jag har läst och de tester jag har gjort ;) Jag tror faktiskt att jag låter bli att skriva vilka det är här.. Ni får fråga mig in person istället och se om jag vill svara ;) Haha. Nee nu tror jag att det är dags för lite mannagrynsgröt till frukost.

Hoppas ni får en bra dag nu!
Pussokram på er


Kommentarer
Postat av: Sajj

Du får mig som kun ;) :)

2010-09-14 @ 10:57:29
Postat av: hannah

RE: jag veet, så sjukt snygg va lägenheten! älskar hela stilen och inredningen. typ tavlorna, wooow

Postat av: mariana DG

jag,mamma & ellinor skulle va trogna kunder kan jag lova :D tycker de låter toppen du borde testa de =D

2010-09-28 @ 10:52:00
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback