Måndag, ny vecka!

Japp, ny vecka, vecka 36. Vi går mot kallare tider och hösten verkar bara vara en vindpust borta. Min vecka 36 kommer bestå av mycket jobb, mestadels korta pass som tur är :)

Veckans schema:

Måndag: Bara slappa (har blivit lite för mycket utav det nu på det senaste) nu på fm + ta hand om tvätten. Sen jobb 16.30-21.30.
Tisdag: Jobb 07.30-13.30. Sen blir det förhoppningsvis träning!
Onsdag: Jobb 07.30-13.30.
Torsdag: Jobb 07.30-13.30. Sen käka med familjen, världens finaste mamma fyller ju år så det ska firas :)
Fredag: LEDIG!
Lördag: Jobb 07.30-14.00.
Söndag: Jobb 07.30-21.30, delat pass.

Veckan efter det har jag ingen aning om hur jag jobbar! Det är nämligen då vårat nya schema rullar igång och jag är typ den ända som inte har kollat på det. Ska bli spännande och se hur det ser ut :) Var tredje helg i alla fall. Men vet ju inte hur länge jag är kvar på jobbet och drar nytta av det men i alla fall :)

Nu har tjejerna bokat Thailand i januari! Åhh vad avundsjuk jag blir! Samtidigt så känner jag att Thailand just nu inte är aktuellt för mig, även om det är något som alltid har lockat mig. Men det kostar ju också! Sen vet jag inte om man skulle kunna få ledigt så pass länge. Men kanske kolla in en veckan snart, fixa ledig och sticka på en billig sista minuten..? Till Egypten kanske..? Egypten har också lockat mig ett tag, tycker att det verkar fint där :)



Tankarna finns i huvudet men man får förstås se hur det är med jobb, pengar och ledighet osv. Igår hittade jag dessutom en utbildning som lät väldigt intressant! Så tänkte att jag skulle spara massa pengar nu så man inte behöver ta fullt studielån. Ska man satsa på nästa höst eller vänta ytterligare ett år kanske? Det är väl egentligen ingen brådska med att plugga..? Jag är ju bara 20 år änsålänge! Hahaha. Jaa vad man ändrar sig hela tiden! En resa i vinter låter i alla fall lockande! Men vi får se :) Sen är jag ju även sugen på att följa med mamma och pappa och familjen Harryson till Sälen en vecka i januari och jag har svårt och tro att jag kan ta ledigt både en vecka i december och i januari. Jaja, som sagt vi får se vad som händer :) 

Nu är det i alla fall dags att slänga på mig en ansiktsmask och sen hoppa in i duschen! Pussokram♥ 

Kommentarer
Postat av: frida

Liza och jag är också lediga på fredag, då ska vi leka ngt vill du hänka på? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback