Lördag

Snart så kommer mamma och pappa och hämtar mig och så drar vi mot Ulricahamn och hälsar på min söta farmor! Ska bli mysigt, var ett tag sen nu. Man tänker jämt att man ska åka och jag vill så gärna hälsa på både henne och mormor och morfar oftare men det blir liksom inte av. Men nu så blir det av idag i alla fall :) Måste också bara säga att på en timme så har jag hunnit duscha, sminka mig, käkat frukost, tagit på linserna och borstat tänderna och bloggat. Inte illa va? ;) Efter vi har varit hos farmor så följer jag med mamma och pappa hem till Månsarp och så blir det en myskväll med Jojje och fleckena (hundarna). Sen så slaggar jag där ute med. Så det blir nog en bra lördag! Hade btw en jätte mysig kväll med tjejerna i går ute i bushen (Norrahammar). Lite läskigt var det allt, blixtrade och åskade som tusan! Men vi kollade på Idol och Se upp för dårarna. Har inte sett den filmen innan, men den var ju super rolig :)

Ha en bra dag mina vänner! Vi hörs nog imorgon.
Pussis o kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback