Lite söndagsångest

Nu när jag har varit ledig fredag, lördag, söndag så är faktiskt lite söndagsångest på plats. Har haft en väldigt lugn och skön helg! Umgåtts med familj och vänner, underbart :) Så nu borde jag vara utvilad och fit for fight inför en ny jobbvecka. Har två långa dagar framför mig, går 07.15-15.45 imorgon och 12.00-21.00 på tisdag. Känns väl lite sisådär. Men när man väl är igång så går det ju av bara farten! Idag så har jag och Sandra färgat håret på varandra. Blev kanoners på oss båda två :) Blev lite ljusa slingor på mig som smälte in bra i min hårfärg. Så det var ingen jätte förändring så. Nu så ligger jag och kollar "Ensam mamma söker", tycker det är så himla mysigt program och man blir lite varmare i kroppen när man kikar på det nu i höstmörkret. Så nu så ska jag fortsätta med mitt söndagsmys sen så blir det att krypa ner i sängen ganska tidigt idag.

Hoppas ni har haft en toppen helg! Pussar och kramar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback