Höst

Jag tycker faktiskt om hösten ändå.. Visst är det så att man är lite (ganska mycket) sur över att sommaren är över och att det dröjer kanske 9 månader innan man kan gå barbent igen. Men egentligen är hösten ganska härlig! Efter att jag tillbringade tre dagar instängd i min lägenhet så trippade jag bort till Sandra igår kväll. Det var inte så varmt men så himla frisk luft! Höstluft är mycket bättre än sommarluft! Jag riktigt njöt på den korta biten bort till Sjögatan. Underbart! Och tycker ni inte att det är lite mysigt att det börjar bli lite mörkt och man kan börja tända massa ljus inne samtidigt som man myser ner sig i soffan med en kopp te? Det tycker jag är super mysigt!

Men det bästa med hösten det är ju ändå alla snygga kläder! Jag ångrar att jag öppnade HM katalogen som kom på posten här omdagen. Vill ha MASSA! Men shopping kassan måste hållas stängd fram tills vi åker till Stockholm.

 

 

VILL HA! Grr..

Försökte fixa lite med min ledighet inför Sthlm. Har ju två dagar kvar som jag ska få bort! Planerar tjejen lät lite negativ och sa att jag skulle ringa i början på nästa vecka. Så det ska jag banne mig, måndag 07.00 typ! Haha. Och så ska jag prata med "rätt" kviga den här gången med. Det SKA inte vara några problem för dem! Det måste ju finnas vikarier en fredagkväll och en lördag. Ja det gör det! Ni behöver inte oroa er tjejer, jag SKA lösa det här ;) Ser fram emot Stockholm som bara den! Det vill jag bara inte missa.

Nu så ska jag göra något annat!
Talk to you later! Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback