Hemma i soffan..

Jaha, då var man hemma från jobbet då. Jag gick till jobbet i söndags, men jobbade bara förmiddagen. Mer klarade jag inte och de andra avrådde mig för att gå tillbaka och jobba kvällen med. Så snälla Saga hoppade in för mig! Nu har jag bara legat hemma sen i söndags i princip. Usch vad tråkigt det är men vad gör man inte.. Sov ända till klockan 13.00 igår! Så den dagen gick ju ganska så snabbt. Hoppas inte att det är sån här långvarig äcklig och jobbig förkylning. Vilket det säkerligen är! Jag som ville träna i veckan.. Blää, åt helvete med det!

Har i alla fall vart hos tandläkaren idag, ville få det gjort. Det gick bra, inga hål och allt såg fint ut :) Så det var skönt att höra. Så när jag ändå var ute och traskade så hämtade jag ut mitt paket från HM, skor + skjorta! Skorna älskar jag! De var på gränsen till små men töjer jag bara ut dem lite så blir dem nog perfa, precis sånna jag ville ha. Skjortan var inte så märkvärdig men fin så den behåller jag också :) Skulle vekligen behöva städa här, har inte gjorts på länge och så dammråttorna förökar sig ganska snabbt.. Men jag orkar ju inte :( Jag orkar ingenting.. Fan att jag redan har kolla igenom hela PH Danmark, någon som har något förslag på något annat jag kan titta på nu när jag bara ligger hemma? :)

Det är lite tjat om från vissa håll att man ska dra till Göteborg i helgen. Hade ju varit superkul! Men är jag bara sådär halvbra så stannar jag hemma. Jag vill ju helst av allt bli frisk! Men annars hade det varit jätte roligt att ta en trip till Göteborg :) Längtar såå mycket tills vi drar till Stockholm! Har fixat bort söndagen på jobbet.. Hade tänkt att kolla med chefen redan i torsdags om det var okej att jag tog ut min lediga dag den lördagen där men han var ju inte på plats.. Går jag inte mer till jobbet den här veckan så blir det väl att slå en pling istället. Fredagen har jag tänkt att ta semester, så när jag ringer planerartjejerna imorgon så ska jag nog säga det till dem redan då. För vill ju vara säker på att jag får ledigt den helgen :) Åhh vad kul vi ska ha, shoppa och gå ut på krogen i huvudstaden :)




Jaha det var det det.. Talk to you later!
Pussokram


Kommentarer
Postat av: frida

Wiiiih, det blir grymt i Estocolmooo!! :D

Nu är det bara två veckor kvar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback