Fredag

Min lediga fredag innan min jobbhelg :) Den här fredagen är till för att inte göra någonting och bara ladda inför att jobba helgen. Så det är ungefär det jag har gjort änsålänge! Jag har suttit i soffan, plockat lite i lägenheten med mjukisbxor, knut på huvudet och glasögon på. Underbart! Jag har tjötat med Johanna en timme i telefon om allting, kärlek, jobb, bostad, framtid, resor.. osv. Nu så lagar jag mat tills idag och imorgon. Det får bli ris, kyckling och wokgrönsaker. Smidigt och gott :) I eftermiffag drar jag med mig Sandra till gymmet igen. Amanda hade ju vart på spinningpass i går så jag känner att jag ligger efter! Haha. Mååste träna!

På tal om träning! Eller aa liknanade.. Vi har fått stegmätare allihopa och det är nu tävling mellan hemtjänstgrupperna! Så nu jäklar ska vi gå som aldrig förr! Så det blir banne mig att gå till fots till gymmet idag! Mohaha. Tävlingsmänniskan i mig kommer fram ;) Jahaa.. Då ska jag väl fortsätta med min ledig fredag nu då :) 

Ciaaao 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback