Fredag

Redan fredag! Dagarna bara springer iväg. Nu sitter jag här i soffan med världens huvudvärk efter gårdagen. Usch det är fasiken inte värt det! Haha. Men det var en roligt kväll med mina fina vänner i alla fall :) Tycker ju inte att det är så roligt att gå ut på krogen längre. Har liksom tröttnat lite. Men i dag ska jag banne mig inte ligga och slöa i soffan hela dagen! Nej, jag ska ut till stallet och rida Blossom :)

Har ganska många bollar i luften nu känns det som! Det bara kommer fler och fler :) Men det är roligt! Det är nämligen så att jag har bestämt mig för att börja sälja lite Mary Kay. Jag ska se det som en rolig grej och ha det lite på hobbynivå, men samtidigt se det som en liten utmaning för mig. Denna veckan har jag ju inte tränat någonting, så där måste det bli förändring. Jag måste börja ta mig till gymmet mer nästa vecka. Sen verkar det som att jag har en pålle på g som jag ska hjälpa till lite med :) Det är nämligen en på jobbet som hjälper till med en häst och ägaren till hästen ska ha bebis så hon kommer inte att kunna ta hand om hästen alls. Så då kanske jag ska hjälpa till lite också! Åhh vad kul det ska bli :) Om det bli av nu då. Så nu MÅSTE jag verkligen hitta mina ridskor.. Hoppas verkligen jag inte har slängt dem, men var sjutton kan dem vara..? Om någon har ett par gamla ridskor hemma i stl 36, 37 eller 38 som inte använder dem, jag köper gärna för en billig peng!

Nu så ska jag nog ta mig något att äta! Är superhungrig!
Pussokram på er

Kommentarer
Postat av: hannah

jag kan ha något dammigt i källarn... hmm, nja, det är bara stallskor och enligt erfarenhet kan man inte rida i dem :P men om du vill kan du få låna mina ridstövlar?

Postat av: hannah

RE: "vanliga" ridstövlar, stkl 38 men dom är lite små för mig.. dom är inte använda så mkt men vi kan ju bestämma en dejt så kan vi mötas upp och så kan du få prova dem :P

2010-09-18 @ 10:55:40
URL: http://hannahfogman.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Är de cryddan du ska rida?? :P hehe

2010-09-22 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback