Förkyld

Nu har förkylningen hittat mig.. Usch! Jag ville ändå försöka att gå till jobbet idag, så det gjorde jag och det gick bra. Men det var jobbigt! Efter två timmar var jag helt skakis för att min kropp inte orkade. Men jag klarade igenom hela dagen. Har ingen feber än, men det är på gränsen. Jag vill verkligen inte ringa och sjukanmäla mig tidigt imorgon bitti. Så jag ska gå och lägga mig 21.00 redan, och nu så sitter jag i soffan och dricker massa saft och äter halstabletter. Så om jag inte vaknar med 39 graders feber imorgon bitti så ska jag pallra mig igenom förmiddagen i alla fall. Käre gode Gud låt mig vara lite piggare imorgon!

Orkade i alla fall ta mig till mamma och pappa en liten sväng efter jobbet som kom hem i dag från New York. De hade åkt helikopter över New York och tagit några riktigt läckra bilder som jag bara måste visa er, nej nej man blir inte avundsjuk alls.











Riktigt häftig stad, jag ska banne mig dit igen! Någon gång..

Jag har kommit på en liten övning till mig själv som bloggen blir offer för. En självförtroende övning, varje gång jag bloggar ska jag skriva en komplimang till mig själv, något bra jag har gjort den dagen och något jag är tacksam för!

- Jag har väldigt fin hårfärg.
- Jag har tagit mig igenom en jobbdag utan att klaga trotts att jag har mått skit!
- Jag är tacksam över att jag har världens finaste familj.

Haha, sådär :) Usch känner att det börjar gå utför.. Sitter och smsar folk i fall någon kan ta min jobbdag i morgon men lyckas inte riktigt.. Wellwell vi får väl se hur dagen utspelas! Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Sajj

Krya på dig! Ringer kanske i eftermiddag om jag har tråkigt ;)

2010-09-20 @ 11:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback