En gång häst-tjej, alltid häst-tjej?

Idag är verkligen en sån dag som jag bara vill stanna hemma, eller framför allt vara ledig. Men det väntas jobb i 7 hela timmar, 14.00-21.00. Det känns tugnt! I går var jag på gymmet en sväng på dagen, sen på kvällen följde jag med Annelie till stallet. Det låg på väg ut mot Barnarp! Det var så himla mysigt. Det var ett ganska litet stall som låg precis vid massa åkrar. Jag fick även känna lite på kusen som heter Cryddan. Var inte riktigt redo för detta men det var bara att hoppa upp på hästryggen. Hon kändes ganska så stel, men hon går ju inte så mycket nu för tiden eftersom ägaren är hög gravid. Annars verkar det vara en supermysig häst och hon verkar väldigt snäll. Annelie tog även några skutt på henne igår, ååh vad jag kan sakna hoppningen! Det är ju så himla roligt :)Så nu framöver när Annelie inte hinner ta henne så ska jag nog ta henne med. Så det ska bli skoj! Men idag har jag riktig träningsvärk, men tror det är mest efter gymmet. Det känns som det är efter de maskinerna jag körde där.









'
Lite fina bilder på mig och knäppishästen ♥

Men hjäälp vad dålig kondis man har i ridningen! Förstår inte hur jag klarade att rida en timme om dagen 6 dagar i veckan för två år sen. Men det är bara att börja träna upp! Men är ju van vid att sitta på Blossom nu för tiden så lite skillnad att hoppa upp på stor häst igen, även om Cryddan inte var så stor. Blir nog att rida Blossom en gång i helgen med och även nästa vecka så ska jag och Emmelie förhoppningsvis rida ut tillsammans :) Åhh vad jag saknar hästarna känner jag nu.  Det är ju bara såå roligt!

Nehe, nu så ska jag nog hoppa in i duschen och försöka piggna till lite! Ha en bra dag mina vänner. Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback