Bye bye eyelashes

Ni vet att jag för fem öre inte är fåfäng. Jag menar jag sminkar mig ungefär (högst) 2 av 7 gånger på en vecka.. Jag liksom skiter i vilket! Snart så ska jag iväg och käka med familjen. Så jag ville göra mig lite fin och sminka mig, då ser jag att det har hänt igen. Jag är några ögonfransar fattigare! USCH vad fult. Det händer att några åker med ibland när jag klipper luggen. Så nu ligger jag och sörjer min ögonfransar lite och ser inte klokt ut! Eller aa, ärligt talat så syns det faktiskt inte så mycket.. Hehe. Men att jag vet att de är borta får mig bara att bli sur och känna mig ful! Till råga på allt så var det en sådan eftermiddag också att jag inte hade något alls att ha på mig. Håret är dessutom fult och äckligt! Så det fick åka upp i en knut.. Men där får jag egentligen skylla mig själv då jag valde att slumra till i soffan i stället för att hoppa in i duschen. Hehe



Önskar att jag hade sådana ögonfransar ungefär. Mina är redan så korta! Och nu är några ännu kortare :( Nee nu måste jag bli på bättre humör för snart kommer gänget hit. Vi ska käka på Mäster gudmunds kök, åhh vad gott det ska bli! Börjar bli riktigt hungrig :) Pussokram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback