Torsdag

Hej på er! Tack för hjälpen om mitt klädval.. Det står 3-2 till klänningen! Men ska nog pröva båda två innan jag bestämmer mig. Svååårt! Trodde jag skulle ha massa att göra idag innan tjejerna kommer, plocka undan och städa lite, handla.. Men jag är redan klar! Så det var nog inte så mycket ändå :) Kommer sluta med att jag får stressa ändå. Men eftersom vi ska vara här innan vi drar till Club Caj ikväll så gör det inget om man inte är helt klar när tjejerna droppar in. Yes, idag blir det Club Caj med Lizah, Mathilda och Johanna. Jag hoppas på en toppen kväll! Det skulle tydligen vara mycket folk idag, jag hoppas dock att det inte är alldeles för mycket.. Hatar när alla knuffas och trängs på dansgolvet! Men ska gå ut med en posetiv inställning till en toppen kväll :)

Har vart hos Cryddan idag. Tror ni inte att jag åkte av hästen?! Gaah vad frustrerad jag blev! Jag vet ju att hon är så fånig, får för sig att vägra gå framåt, bli rädd för ingenting och hoppa till och vända om, så jag är alltid på min vakt. Men lik förbannat kunde jag inte hålla mig kvar på hästryggen när hon fick för sig att göra en tvärvändning. Sen det där med att Cryddan alltid blir så grymt pigg och jobbig på hemvägen är också något som jag blir riktigt frustrerad över, vilken häst jag än sitter på. Unghästfasoner! Skärpning Cryddan, du är faktiskt 13 år. Wellwell, bättre lycka nästa ridtur :) Slog mig ju inte i alla fall då jag hamnade på fötterna mina.

Nehepp, nu så ska jag titta på Project runway sen så blir det väl att börja göra iordning sig lite smått :) Pussokram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback