TYST DÅ!!!!

Jag får seriöst panik och huvudvärk.. Hur mycket finns det att borra i en lägenhet? När den ena grannen är klar så börjar den andra. Snälla snälla ni kan ni inte borra när jag inte är hemma!?

Annars då? Joodå, ser fram något enormt mycket mot dagens jobbpass, 12.30-21.00. Som alltid när man har varit ledig i några dagar så känns det lite extra jobbigt att gå till jobbet och veta att man har ett långt jobbpass framför sig. Sen jobbar jag bara imorgon sen är jag ledig några dagar igen. Har några lugna veckor nu, sen så kommer det veckor där jag jobbar lite mera.

Mycket ekonomi och framtidsplaner som snurrar runt i mitt huvud nu! Typiskt mig att börja oroa mig och planera för sånna saker som är miljarder år långt borta. Har i alla fall sagt upp mitt fondkonto, som inte har gått uppåt på länge utan istället neråt. Så nu tänkte jag öppna en eller två nya, som har haft lite mer vinst de senaste åren. Visst tycker ni att det är intressant att veta vad jag gör med mina pengar? Inte så kanske :)

Nåväl, ska väl slänga på mig lite smink kanske.
Ha en så bra tisdag man kan ha mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback