Torsdag

Vad dagen idag har gått fort! Tur det :) Jag var orolig för att den skulle gå alldeles för sakta eftersom att man ser fram så mycket emot morgon dagen. Har tvättat 6 maskiner, och strykit allt! Det tog musten ur mig. Haha :) Men snart bär det av ut mot stallet en sväng. Ska bli skönt med lite frisk luft och hästlukt :)

Är sjuukt taggad inför helgen! Ska bli så himla roligt :) Ser mycket fram emot lördagen då vi ska ut på krogen. Jag har ju inte vart ute på några veckor nu, så ska verkligen dansa loss hela natten :) För att dra igång tagget ännu mer så slänger jag upp lite bilder från galna kvällar!









Hejdå Jönköping på några dagar!


Kommentarer
Postat av: Sajj

Have fun :)

2010-10-08 @ 07:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback