Tisdag

Ligger helt utslagen i soffan! Började denna underbara höstdag med en sväng ut till stallet. Red Cryddan en sväng :) Jätte mysigt. Hon kändes mjuk och fin i dag! Fick även ta några skutt på henne, vilket hon tyckte var super roligt. Och även jag tycke ju givetvis det! Var ju så himla längesen, åhh så roligt! Älskar att hoppa :) Men hjäälp vad jobbigt det är! Känner verkligen skillnad med, från att sitta på Blossom som är D ponny. Mycket mer att rida och kämpa med på Cryddan på ett helt annat sätt. Men det är bara roligt :) Så nu på söndag ska jag ha Cryddan själv för första gången. Vilket säkerligen ska gå bra, hoppas jag :) I eftermiddag väntas lite jobb, 16.00-21.00. Vilket förhoppningsvis ska gå ganska smidigt. Sen är jag ledig imorgon igen! Såå skönt. Ha en bra dag mina vänner, pussokram♥


Jag och Calibra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback