Tiden räcker inte till

Igår var det verkligen måndag för mig, och idag är det verkligen tisdag. Idag är jag tisdagstrött, träningsvärken är kvar, jag är SEG och känner mig så osocial man bara kan vara. Sånna här dagar är det verkligen en pers att ha det jobbet som jag har, där man alltid ska vara glad och social, stå på benen hela dagen och utföra en bra service. Men nu är det bara två dagar kvar sen är jag ledig i fem hela dagar, kommer bli välbehövligt!

Veckans schema:

Idag: Jobb 07.30-13.30. Sen har jag storhandlat och sen har jag och mamma putsat fönster och nu blir det väl mys med henne och Sajje.
Tisdag: Jobb 07.30-16.00. Sen ut till stallet och rida Blossom :) Blir en sväng ut i skogen med Emmelie och Prisilla :)
Onsdag: Jobb 11.00-16.00. Får se om jag orkar träna sen, på kvällen ska vi snacka ihop oss lite inför fredagen.
Torsdag: LEDIG! Tvätta 12.00-15.00, ska packa, sen blir det nog ut till Cryddan på kvällen.
Fredag-Söndag: STOCKHOLM med Lizah, Amanda, Frida och Fanny ♥

Åhh vad jag längtar tills vi sitter i bilen på onsdag, först då kan jag nog släppa stressen. Jag vill hinna med så mycket men tiden räcker verkligen inte till. Jag saknar Ruttan som fan! Men kommer inte hinna träffa henne denna veckan som det ser ut nu. Jag saknar att jag inte får träffa Lizah så ofta som vi har gjort tidigare.. Jaa, jag saknar att få träffa alla mina vänner oftare, det blir alldeles för sällan!


Jag och Lizah i Turkiet i sommras

Jag tycker det är riktigt jäkla underbart att jag har börjat rida igen, och det har ni säkert märkt på min skrivning här. Men det är så himla roligt! Sen vill jag ju även hinna träna, för även det är så himla roligt. Jag vill träffa mina vänner och min familj ofta, och jag vill vara pigg och glad på jobbet. Jag blir bara så ledsen när jag känner att jag inte orkar med allting som jag vill.. Men nästa vecka så är det en lite lugnare jobbvecka så då ska jag försöka hinna med en del. Men det är väl bara att inse att det är så det är, man kan inte hinna med allt :)

Längtar tills jag sitter på hästryggen imorgon och släpper alla tankar. Imorgon hoppas jag att det är onsdag för mig och att jag är piggare. Nu så måste jag göra lite annan innan jag traskar bort till Sjögatan. Pussokram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jag saknar dig med grisen :( men vet du vad :) ? vi ska ju vara hela helgen tillsammans :D! och även om vi inte träffas på ett tag så finns vi alltid där för varandra <3

2010-10-04 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback