Stockholm

Har haft en toppenhelg i Stockholm! Åkte iväg tidigt i fredags, runt 07.30. Jag körde hela vägen utan några större svårigheter, lite pluspoäng där tycker jag :) Det gick bra i alla fall, var framme runt 11.00. Då åkte vi och handlade lite mat och sådär :) Sen så tog vi en trip till Lidingö där Amanda skulle prata med en läkare. Vilket gick bra :) Sen så åkte vi hem, spelade lite spel och sen så blev det mys hela kvällen.

Lördagen gick vi upp runt 08.30, det var dags för en shoppingdag på stan! Jätte roligt, alla fick med sig lite hem. Jag är super nöjd med mina inköp, särskilt mina skor :) Det blev även två klänningar från HM.

 




Sen så var det bara hem, ladda om och göra sig iordning för en galen kväll. Kvällen började med förfest hemma hos Frida, jätte roligt :) Sen så blev det en sväng på krogen och Ambassadeur (stavning..?). Det var galet och super roligt :)

  
  
  
  

Idag så har jag vart i stallet hos Blossom :) Så underbart väder ute! Skönt att komma upp på hästryggen lite. Imorgon ska jag även ut till Cryddan. Mycket hästar nu :) Hihi, superroligt! Nu så har jag även duschat, käkat och packat upp. Ikväll blir det lite mys med stora syster.

Hoppas ni har haft en toppenhelg med! Pussokram♥


Kommentarer
Postat av: Lizhen

vilka bilder!!!! haha

2010-10-11 @ 16:11:54
Postat av: frida

ååååh när jag ser bilderna vill jag bara tillbaka!!!

2010-10-11 @ 21:18:41
Postat av: Sajj

Dina skor var to die for <3

2010-10-12 @ 07:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback