Söndag

Det blev visst en liten utgång igår, är ni förvånade? Det är inte jag :) Jag och Amanda kände att det inte var dags att dra hem klockan 22.00 efter två glas vin utan vi var danssugna. Så vi åkte hem till mig en timme kanske sen så stack vi ut och dansade och hade faktiskt jätte roligt :) Spontanutgångar brukar faktiskt bli dem bästa.

Vad jag ÄLSKAR detta underbara höstväder! Hösten brukar ju annars framkalla höstdepressioner för att det är så grått, mörkt och tråkigt. Men det har ju inte varit så många sådana dagar den här hösten, istället är det underbara soliga dagar! Visst är det lite kallare men mycket hellre så. Amanda följde med mig ut till stallet idag, myspys :) Vet att både mamma och Jojje är lite nyfikna på hur Cryddan ser ut så nu ska ni få se :)





Snygging eller hur? :)

Nu så ska jag hoppa in i duschen sen så blir det mys i soffan hela kvällen och ladda inför en ny jobbvecka :) Hoppas ni har haft en toppenhelg! Pussar och kramar på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback