Onsdag

Dagen idag började med att jag fick skutta upp ur sängen och gå i rask takt bort till bilen, första helgfria onsdagen i månaden är det parkeringsförbud på ena sidan av vägen. Hann precis på minuten. Haha. Så fick mig en liten morgon promenad allt! Usch måste sett ut som en vandrande lik. Sista jobbdagen idag, så himla gött! Sen fem dagars ledighet :) Så vi kanske ska fortsätta på det spåret som jag har varit på hela veckan, idag är det onsdag men för mig är det fredag! Igår efter jobbet så blev direkt upp till stallet en sväng. Red ut tillsammans med Emmelie, jätte kul att få träffa henne igen och tjöta massa :) Roligt! Idag blir det som sagt jobb 11.00-16.00. Sen lite senare så ska jag möta upp flickorna för en fika, ska prata lite om det praktiska inför våran roadtrip. Nu så ska jag slänga på mig lite smink och strax är det dags att dra mig utåt Norrahammar.

Ha en bra dag vänner! Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback