Onsdag

Jag har bara latat mig hela morgonen.. Eller aa sen klockan 10.00, alltså två timmar! Det är ju inte så länge ändå? Har märkt att sen jag har börjat rida och träna massa så blir jag lättare uttråkad.. Jag har ju alltid varit sådan att jag får panik om jag inte har en slappa dag inplanerat, nu är det nästan tvärtom..? Hmm, jag är då allt lite knäpp :) Var ju på ett Body jam pass igår, det var riktigt roligt! Jag var ju på ett Zumba pass förra veckan, vilket jag blev ganska så besviken på. Det var alldeles för lätt, jag vill ha mer dansaktigt på mina pass. Så Body jam tyckte jag var mycket roligare. Det lär det bli fler gånger, synd bara att jag jobbar många tisdag kvällar.

Sitter och kollar på massa högskoleutbildningar. Har fastnat lite för Linneuniversitetet, som finns i Kalmar och Växjö. Har alltid tyckt att det hade vart superkul att plugga i Lund, men hittar ingen utbildning där som låter lockande. I Växjö har dem en utbildning som verkar väldigt intressant, dock finns den bara där och kan därför tänka mig att det är ganska så stor konkurrens att komma in där. Sandras kompis Emelie pluggar i Växjö och hon verkar trivas jätte bra. Sandra har dessutom varit där och hälsat på henne några gånger och tycker även hon att det verkar vara bra där. I Kalmar fanns det några utbildningar med inriktning friskvård, hälsa, idrott och liknande. Ska se om man kanske kan ta sig dit när de har öppet hus, när det nu kan tänkas vara..?

Hopp om man kanske skulle göra något vettigt, gå ner och slänga skräp och samtidigt handla lite. Japp det får det nog bli, ikväll väntas det jobb 16.00-21.00! Ha en bra onsdag, nu är det nerförsbacke mot helgen! Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback