Nackdel med att bo i lägenhet

Nackdel med att bo i en lägenhet, i alla fall i mitt hus där det är ganska så lyhört, är att vakna till att grannens hund skäller och busar, eller att grannen spikar och borrar. Det här med borrningen har ju inte hänt en eller två gånger sådär utan säkerligen minst tio gånger! Jag fattar inte vad mina grannar håller på med, vaknade super arg över att bli väckt av en borr tidigt en lördag morgon. Men så kollade jag på klockan och den visade 10.22. Så då lugnade jag ner mig lite. Men hunden som bor över mig vaknar jag alldeles för ofta av när den skäller eller springer runt och busar. Men djurvän som jag är så låter jag mig knappt bli irriterad över detta. Well well, moving on!

Hade en jätte mysig kväll med Elina, Michaela och Ellen igår :) Massa mys och lite flum en fredagkväll med tjejerna, precis som det ska vara! Nu så känner jag mig dock vääldigt uttråkad. Tanken var faktiskt att jag skulle gymma typ nu.. Men jag känner bara naaaae.. Jag vill hellre gå en sväng runt munkis! Men hade velat ha lite sällis. Annars får jag väl slänga på mig hörlurarna och gå själv. Men det är ju roligare med sällskap faktiskt! Vad skulle jag annars kunna hitta på.. Annelie har Cryddan idag, Blossom vet jag inte vad hon har för sig. Mamma och pappa hjälper moster och Lasse att flytta kusins möbler från Linköping, så åka ut till Månsarp och tracka dem är ingen ide heller. Är även sugen på att göra något ikväll, men jag vet inte riktigt vad. Är lite sugen på att klä upp mig liiite och gå ut på något mysigt ställe och ta ett eller två glas vin. Hmm..

Jaja, nu så ska jag väl fortsätta att inte göra någonting, eller kanske ta en sväng runt munkis själv. Ha en super trevlig helg vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback