Min lediga tisdag

Att vara ledig en tisdag är inte så dumt ändå! Tisdagarna är jämt så sega på jobbet och man är nästan tröttare tisdagen än måndagen, åtminstonde jag. Har varit i stallet! Hade bara tänkt att åka upp och mocka eftersom det var så grått, regnit och tråkigt väder. Men desto närmare stallet jag kom, desto mer ridsugen blev jag. Jag kunde helt enkelt inte låta bli att hoppa upp på hästryggen. Blev en liten runda i skogen bara. Ska ju träna ikväll så måste spara på krafterna! Så nu ligger jag och laddar i soffan. Ska träffa Lizah lite senare för en fika. Sen efter det bli det Body jam :) Imorgon jobbar jag kväll, på torsdag ett kort pass (för en gång skull) och på fredag till 15.30. Sen så är jag ledig i helgen igen! Underbart :)

Hoppas allt är bra med er knasbollar! Pussokram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback