Måndag

ÄNTLIGEN! Det verkar som vädret vänder.. Någon dag förra veckan, cirkus i torsdags eller fredags (?), då det kom lite snö! Snön försvann som tur var, men istället kom regn.. Massor av regn! Var ute och red i ösregn i lördags.. Och igår fick hon banne mig vila Cryddis! Ägaren har fortfarande inte fått någon bebis, trotts att det var beräknat igår. Men jag ska ut till Cryddan idag ändå, och nu så visar sig solen så det ska bli roligare att åka ut till stallet idag.



Har haft en jätte mysig helg! Har som sagt vart i stallet både lördag söndag. I lördags så hade vi även lite myskväll hos Lizah :) Igår så var vi och käkade middag hos mamma och pappa, mumsi :) Sen på em/kvällen så hade vi spakväll hos mig, med Lotta och Mary Kay. Så köpte givetvis på mig lite bra grejer :) Har dock så himla mycket räkningar den här månaden, bl.a. jävla Tv-licens, ett halvår 1038 kr. Helt otroligt! Och så allt annat så beloppet stiger ganska högt, så Lotta var så snäll att jag kunde dela upp denna Mary Kay räkningen på två månader. Tack för det!

Nee nu så ska jag nog byta om och strax röra mig utåt stallet :)
Ha en bra måndag mina vänner! Pussokram på er♥


Kommentarer
Postat av: hannah

vf betala tvlicensen? man kan typ inte få böter endå. jag tänker inte göra det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback