Lördag

Sitter hos mamma och pappa nu och har precis käkat lite tacos! Mums vad gott det är. Skulle kunna äta hur mycket som helst! Har även under förmiddagen varit en sväng hos mina fina kusiner Emma och Fidden. Kul och träffa dem och höra lite om hur student livet är. Resten av dagen och kvällen ska jag vara här och bara ta det lugnt, ska nog basta om en stund :) Bara ladda inför morgon dagen då det händer desto mer! Jobba först 07.30-13.00, sen blir det en snabbis till stallet och mocka till Cryddis. Sen hem till Månsarp och käka mat, sen vara tillbaka på jobbet 16.00-21.00. Men jag är laddad! Får ju sova en timma extra inatt med, ni glömmer väl inte att vi ställer om till vintertid i natt? Ska bli kul och se hur många vårdtagare som har kommit ihåg detta :) Hihi. Nee nu så ska jag väl vara lite social med mina föräldrar :) Ha en toppen helg mina vänner! Pussokram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback