Klädval

Nu mina kära vänner vill jag ha lite klädråd. Imorgon så är det dags för att känna på Cajen igen. Alltså gå på Club Caj :) Jag har två outfits (som jag har haft innan, jag vet) som jag velar emellan.

Vilken tycker outfit tycker ni jag ska ha?

 

Jeans och linne, eller skinnklänning? Jag känner mig nog bekvämare med jeansen och linnet men skinnklänningen tycker jag också är väldigt fin. Frågan är bara om jag har strumpbyxor hemma.. hmm..

Kommentera gärna och hjälp mig om vad jag ska ha på mig!
TACK :)

Kommentarer
Postat av: hannah

klänningen!

Postat av: frida

klänning :) fast det andra är mucho snyggt också tycker jag!

2010-10-27 @ 18:57:49
URL: http://eroe.blogg.se/
Postat av: Martina

jeans och linnet och ett par high heels:D

2010-10-27 @ 19:51:50
Postat av: Martina

jeans och linnet och ett par high heels:D

2010-10-27 @ 19:51:59
Postat av: Johanna

Svårt val!

Men jag röstar nog ändå klänningen, asläcker. Tror jag ska låna den utav dig någon annan kväll ;)

2010-10-27 @ 20:43:18
Postat av: Sajje

Håller med Martina... Jeans och linnet och ett par high heels!! Du var skitsnygg i det förra gången :D

2010-10-28 @ 07:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback